Gülüş Tasarımı

Kişiye özel gülüş tasarımı ile göz alıcı bir görünüm…

Zaman içerisinde zarar gören ağız ve diş sağlığı, tüketilen içeceklerin dişlerde bıraktığı izler, diş eti hastalıkları ve diş diziliminde çapraşıklıklar olması gibi farklı faktörler gülüşlere gölge düşürebilir. Kişilerin sosyal hayatlarını olumsuz yönde etkileyebilen gülüş bozuklukları öz güven eksikliklerine neden olarak kişileri mutsuzlaştırabilir. Böyle bir durumda teknolojik ve bilimsel çalışmaların ışığında, estetik diş hekimliği uzmanlığında kişiye özel gülüş tasarımları gerçekleştirilebilir.

Kişiye Özel Gülüş Tasarımı Nedir?

Kişilerin yüz şeklinin, yüzdeki organların birbirine orantılarının, dudak yapısının, diş uzunluğunun, dişeti yapısının, kişinin ten renginin ve beklentilerinin göz önünde bulundurularak kişinin gülüşünün mükemmelleştirilmesi için gerçekleştirilen estetik diş hekimliği uygulamaları “gülüş tasarımı” olarak adlandırılır. Gülüş tasarımı yapılırken hastaların beklentileri kadar doğal bir gülüşe sahip olmaları adına fiziksel özellikleri de dikkate alınır.

Denta Klinik olarak rahat gülemeyen, gülerken tedirginlik yaşayıp mutluluğunu gizlemeye çalışan hastalarımıza özel gülüş tasarımları gerçekleştiriyoruz. Gülüş tasarımı hizmetlerimiz kapsamında gerektiğinde birden fazla işlemi, hastalarımızın ihtiyaçları doğrultusunda uygulayıp mükemmel sonuçlar almayı hedefliyoruz.

Gülüş Tasarımı Hangi İşlemleri İçerir?

Gülüş tasarımı sırasında kombinlenecek işlemleri hastaların estetik gereksinimleri belirler. Hastaların gülüşlerini saklamalarına veya toplum içerisinde rahat gülememelerine neden olan estetik sorunlar gülüş tasarımı sırasında ele alınır. Gülüş tasarımı sırasında uygulanabilecek işlemler; çürük dişlerin ve diş eti hastalıklarının tedavisi, diş eti estetiği girişimleri, diş beyazlatma, implant, protez, kaplamalar ve ortodonti tedavileri şeklinde örneklendirilebilir.

Gülüş Tasarımı Nasıl Yapılır?

Gülüş tasarımı estetik amaçla yapılsa da hastanın gereksinimleri doğrultusunda fonksiyonel nitelik de taşıyabilir. Gülüş tasarımı işlemleri belirlenmeden ve tedavi uygulanmadan önce hastaların beklentilerinin net bir şekilde anlaşılması gerekir. Hastaların istekleri doğrultusunda gülüş estetiğine zarar veren sorunlar tespit edilerek o sorunları ortadan kaldıracak işlemler uygulanır. Kişiden kişiye değişmekle birlikte 2 – 15 gün içerisinde sonuçlanan gülüş tasarımı uygulamaları hastaların daha mutlu ve öz güvenli bir başlangıç yapmasını sağlar.

Denta Klinik olarak kişiye özel gülüş tasarımı hizmetlerimizle estetik diş hekimliği alanındaki tüm beklentileri karşılıyoruz. Hastalarımızın beklentilerini göz önünde bulunduruyor, ağız ve diş sağlığını iyileştirmek üzere gerekli tüm işlemleri uyguluyoruz. Siz de daha özgüvenli ve mükemmel gülüşlere sahip olmak istiyorsanız bize ulaşabilirsiniz.