Dijital Anestezi

İğne korkusu tarihe karışıyor…

Diş hekimlerinden çekinmek ve ağız sağlığını ihmal etmek artık tarihe karışıyor. Anestezi işlemi için kullanılan geleneksel iğneler artık yerini dijital çözümlere bırakıyor. Dijital iğne ya da dijital anestezi olarak adlandırılan bu teknoloji sayesinde hastalar hiç ağrı ve acı hissetmiyor.

Doku basıncına göre anestezi maddelerinin zerk edilmesi prensibi ile çalışan dijital anestezi hastaların yaşadığı basınç hissini hafifletiyor. Her ne kadar anestezi maddesi aynı olsa da dokuya zerk edilişi sırasında basınç hissedilmediğinden anestezi süreçleri sorunsuz tamamlanabiliyor. Klasik iğne uçlarına göre daha ince milimetrik uçlara sahip olan dijital anestezi hem hastaların hem de diş hekimlerinin konforunu arttırıyor.

Denta Klinik olarak hastalarımızın tedavi öncesi, sırası ve sonrası konforlarını önceliklendiriyoruz. En yeni teknolojilerden yardım alıyor, hastalarımızı dijital anestezi konforu ile tanıştırıyoruz. İğne korkusu nedeniyle tedavilerini aksatan ve diş sağlığını riske atan hastalarımızı da daha sağlıklı günlerle buluşturabiliyoruz.

Dijital Anestezi Avantajları Nelerdir?

Dijital anestezi uygulaması sırasında anestezik maddeler yumuşak dokuya enjekte edilirken doku basıncı dikkate alınır. Bu şekilde doku hassasiyeti göz önünde bulundurulur ve enjeksiyon ağrısı hafifletilir.

Dijital anestezi uygulaması oldukça konforludur. Yalnızca anestezi sürecinin konforunu yükseltmekle kalmaz tedavi genelinin kolay bir şekilde tamamlanmasını mümkün hale getirir.

Dijital anestezi uygulamasının en dikkat çekici avantajlarından biri kişiselleştirilmiş tedavi seçenekleri sunmasıdır. Diğer bir deyişle her hastanın yumuşak doku basıncına göre anestezi verilmesi, hastaya özel süreçlerin yürütülmesi imkanı tanır.

Dijital anestezi geleneksel anestezi yöntemlerine kıyasla ağrısız ve acısız bir uygulama olduğu için hastaların diş ve diş eti hastalıklarının tedavisine karşı tutumunu iyileştirir. Yalnızca iğne korkusu nedeniyle ilerleyen hastalıklar dijital anestezi teknolojisinin varlığı ile kontrol altına alınabilir.

Denta Klinik diş ve diş eti hastalıkları tanı ve tedavisinde uzman kadrosuyla hizmetinizde! İğne korkusu yaşıyor ve ağız sağlığınızı ihmal ediyorsanız kliniğimizde ağrısız ve acısız anestezi konforu ile tanışabilirsiniz. Acı eşiğinize ve doku hassasiyetinize uygun çözümler sunarak gerçekleştirdiğimiz dijital anestezi uygulamamız sayesinde ağrıdan ve acıdan kurtularak tedavi süreçlerinizi başarılı bir şekilde tamamlatabilirsiniz.